
"De persoonlijke coaching via videobellen en het online begeleidingssysteem richtte zich op gedragsverandering, cognitieve patronen, voeding, beweging, slaap, stress en beweging. Dankzij deze begeleiding bleef ik gemotiveerd en verantwoordelijk voor mijn eigen vooruitgang, waardoor ik consistente resultaten behaalde. De combinatie van deskundige medische begeleiding, persoonlijke coaching en praktische ondersteuning heeft me geholpen blijvende resultaten te behalen. Dankzij dit programma voel ik me gezonder, sterker en zelfverzekerder dan ooit."

"Dankzij deze begeleiding voel ik me energieker, gezonder en zelfverzekerder dan ooit. Dit traject heeft mijn leven niet alleen veranderd op het gebied van gewicht, maar ook mijn mindset en algehele welzijn verbeterd."

"Mijn relatie met voeding is veranderd; ik ben niet langer gevangen in oude patronen of schuldgevoelens, maar ik kies bewust, met aandacht voor mezelf. Dankzij Medische Afval Coaching heb ik niet alleen kilo’s verloren, ik heb geleerd hoe ik op lange termijn gezond kan leven. De combinatie van mentale ondersteuning, voedingsadvies, leefstijl en beweging was precies wat ik nodig had."

"Ik dacht altijd dat discipline mijn probleem was. Dat ik gewoon ‘harder mijn best’ moest doen. In dit traject ontdekte ik dat het juist andersom was: ik moest leren luisteren. De gesprekken over mindset en gedrag raakten me diep. Ik zag hoe streng ik voor mezelf was en hoe eten mijn manier was om met emoties om te gaan. De voedingsbegeleiding en leefstijlcoaching hielpen me om structuur te vinden, zonder controle. Beweging voelde niet meer als straf, maar als iets wat goed voor me was. 21 kilo lichter voelt fantastisch, maar nóg waardevoller is dat ik mezelf weer vertrouw."

"Op mijn 42e wist ik: zo wil ik me niet langer voelen. Ik had al zó veel geprobeerd, maar het viel steeds weer stil. Via Medische Afval Coaching kwam ik terecht bij het online traject en dat is achteraf één van de beste keuzes geweest die ik heb gemaakt. Inmiddels ben ik 16 kilo afgevallen, maar belangrijker nog: ik voel me weer mezelf."

"Rond mijn 50e merkte ik dat mijn buikomvang toenam en mijn energie daalde. De kracht van het traject zit in de combinatie van medische begeleiding, mindsetcoaching en leefstijlverandering. Ik werd me bewust van patronen die jarenlang automatisch gingen: stress-eten na het werk, te weinig proteïne, te weinig slaap. Door gericht aan mindset en gedrag te werken, merkte ik dat ik ander gedrag kon volhouden. Het voedingsplan was geen streng dieet, maar een logische manier van eten die me verzadigd en energiek hield. Mijn buikvet is aanzienlijk verminderd en ik voel me fysiek én mentaal sterker. Dit programma heeft mij niet alleen lichter, maar ook vitaler gemaakt."